Álláslehetőségek

IRATKEZELÉSI KOORDINÁTOR >
BESZERZÉSI MUNKATÁRS >
VIZSGASZERVEZŐ VESZPRÉM >


Iratkezelési koordinátor

Főbb feladatok:

  • Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
  • Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
  • Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
  • Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
  • Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
  • Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
  • Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
  • Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
  • Az iratkezelés rendszerének folyamatos felülvizsgálata, szabályozására vonatkozó javaslatok megfogalmazása;
  • Az irattárazás rendszerének felügyelete, folyamatos felülvizsgálata;
  • Postázási tevékenység koordinálása.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
  • Kiemelkedő rendszerszemlélet;
  • Kiváló kommunikációs képesség;
  • Együttműködési képesség;
  • Pontosság, precizitás, önállóság;
  • Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
  • Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség;
  • Levéltárosi, vagy irattárosi, vagy ezzel „egyenértékű” szakmai képesítés;
  • Elektronikus iratkezelő rendszer felhasználói szintű ismerete (Poszeidon, DMS One, ANDOC, KulcsSoft).

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10. 

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást.

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető.

Jelentkezés és kapcsolattartó:

KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Beszerzési munkatárs

Főbb feladatok:

  • Aktív részvétel a beszerzési eljárások előkészítésében, a saját hatáskörben lévő beszerzések, versenyeztetési eljárások lebonyolításában;
  • Beszerzések lebonyolítására kijelölt szervvel való folyamatos együttműködés, a szükséges adatszolgáltatások, kimutatások elkészítése;
  • Ellátási jellegű beszerzések (pl. irodaszer, higiéniai anyagok, bútorok, reprezentációs termékek) szakmai előkészítése, adott esetben saját hatáskörben történő lefolytatása, a beszerzés lezárásához szükséges teendők elvégzése, a raktári kiszolgálás nyomon követése, a teljes folyamat adminisztrációja;
  • Részvétel a beszerzési költségek tervezésében;
  • Megrendelések, szerződések teljesítésének nyomon követése;
  • Adatrögzítés központosított közbeszerzési portálokon (KEF, NKoH);
  • Részvétel a beszerzést érintő belső szabályzatok kialakításában, elkészítésében.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség vagy beszerzési területen (ajánlatkérői oldalon) szerzett tapasztalat;
  • Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
  • Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
  • Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
  • Analitikus és rendszerszemlélet;
  • Tanulásra való hajlandóság.

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés;
  • Versenyképes jövedelem;
  • Folyamatos szakmai támogatás;
  • Lendületes és összetartó csapat.

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1033 Budapest, Polgár utca 8-10. 

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.


Vizsgaszervező (Veszprém)

Főbb feladatok:

  • Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban
  • Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása
  • Szakmai dokumentációk előkészítése
  • Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Irodai környezetben szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
  • Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Azonnali munkakezdés
  • Versenyképes jövedelem
  • Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során
  • Lendületes és összetartó csapat

Jogviszony időtartama:

  • Határozatlan idejű munkaviszony

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 8200 Veszprém, Kádártai út 33.

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkakör betöltésének időpontja:

  • Az állás azonnal betölthető

Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.