Álláslehetőségek
IRATKEZELÉSI KOORDINÁTOR >
BESZERZÉSI MUNKATÁRS >
VIZSGASZERVEZŐ VESZPRÉM >
Iratkezelési koordinátor
Főbb feladatok:
- Vizsgaközpont működésével kapcsolatos iratkezelési folyamatok koordinálása országos illetékességgel;
- Iratkezelést és iktatást végző munkatársak szabályszerű feladatellátásának támogatása;
- Iratanyagok rendszeres felülvizsgálatának koordinálása;
- Magyar Nemzeti Levéltárral való kapcsolattartás;
- Levéltárnak átadható iratokkal, selejtezéssel kapcsolatos ügyintézés koordinálása;
- Digitális iratkezelés megvalósítása és fejlesztése;
- Elektronikus iratkezelő rendszer üzemeltetőjével való kapcsolattartás;
- Belső oktatási anyagok készítése, képzések és tájékoztatók megtartása iratkezeléssel kapcsolatban;
- Az iratkezelés rendszerének folyamatos felülvizsgálata, szabályozására vonatkozó javaslatok megfogalmazása;
- Az irattárazás rendszerének felügyelete, folyamatos felülvizsgálata;
- Postázási tevékenység koordinálása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat;
- Kiemelkedő rendszerszemlélet;
- Kiváló kommunikációs képesség;
- Együttműködési képesség;
- Pontosság, precizitás, önállóság;
- Határozott, proaktív, felelősségteljes személyiség;
- Haladó szintű MS Office ismeret és jártasság.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség;
- Levéltárosi, vagy irattárosi, vagy ezzel „egyenértékű” szakmai képesítés;
- Elektronikus iratkezelő rendszer felhasználói szintű ismerete (Poszeidon, DMS One, ANDOC, KulcsSoft).
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Szakmai képzéseken való részvételi lehetőség.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást.
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető.
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Beszerzési munkatárs
Főbb feladatok:
- Aktív részvétel a beszerzési eljárások előkészítésében, a saját hatáskörben lévő beszerzések, versenyeztetési eljárások lebonyolításában;
- Beszerzések lebonyolítására kijelölt szervvel való folyamatos együttműködés, a szükséges adatszolgáltatások, kimutatások elkészítése;
- Ellátási jellegű beszerzések (pl. irodaszer, higiéniai anyagok, bútorok, reprezentációs termékek) szakmai előkészítése, adott esetben saját hatáskörben történő lefolytatása, a beszerzés lezárásához szükséges teendők elvégzése, a raktári kiszolgálás nyomon követése, a teljes folyamat adminisztrációja;
- Részvétel a beszerzési költségek tervezésében;
- Megrendelések, szerződések teljesítésének nyomon követése;
- Adatrögzítés központosított közbeszerzési portálokon (KEF, NKoH);
- Részvétel a beszerzést érintő belső szabályzatok kialakításában, elkészítésében.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú végzettség vagy beszerzési területen (ajánlatkérői oldalon) szerzett tapasztalat;
- Pontosság, precizitás, szoros határidők betartása;
- Képesség mind az önálló, mind a csapatmunkára;
- Jó problémamegoldó készség, folyamatszervezési ismeretek;
- Analitikus és rendszerszemlélet;
- Tanulásra való hajlandóság.
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés;
- Versenyképes jövedelem;
- Folyamatos szakmai támogatás;
- Lendületes és összetartó csapat.
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 1033 Budapest, Polgár utca 8-10.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. – Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36 1 814 1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.
Vizsgaszervező (Veszprém)
Főbb feladatok:
- Elméleti és gyakorlati járművezetői vizsgák szervezése szakmai programban
- Vizsgajelentkezések tartalmi helyességének ellenőrzése, jelentkezések visszaigazolása
- Szakmai dokumentációk előkészítése
- Ügyviteli rendszerben történő adminisztrációs feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a partnerekkel és a társosztályokkal.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előnyt jelent
- Irodai környezetben szerzett tapasztalat
- Felhasználói szintű MS Office ismeret
- Jó kommunikációs, problémamegoldó és kapcsolatteremtő képesség
- Önálló, precíz, rendszerszemléletű munkavégzés
Amit kínálunk:
- Azonnali munkakezdés
- Versenyképes jövedelem
- Szakmai támogatás a mindennapi munkavégzés során
- Lendületes és összetartó csapat
Jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű munkaviszony
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- 8200 Veszprém, Kádártai út 33.
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Munkakör betöltésének időpontja:
- Az állás azonnal betölthető
Jelentkezés és kapcsolattartó:
KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft., Humán Erőforrás Iroda
Kérjük, jelentkezését bérigény megjelölésével ellátott szakmai önéletrajz csatolásával juttassa el a hr@kavk.hu e-mail címre!
További kérdés esetén a +36-1-814-1892 telefonszámon kérhet felvilágosítást.