Új online felület az iskolavezetői és a szakoktatói adatok frissítésére

2021. november 15. hétfő

November 15. és december 29. között lesz érhető el az az online felület, amelyen az iskolavezetők és szakoktatók a névjegyzékben feltüntetett elérhetőségi adataikat frissíthetik. Az elektronikus felületen létrehozott bejelentők a KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont ügyfélszolgálatain adhatók le – ezeket a Vizsgaközpont automatikusan továbbítja a névjegyzéket vezető hatóság számára.

A közúti közlekedésről szóló, 1988. évi I. törvény 18. § (9) bekezdésének értelmében a közlekedési hatóság (Innovációs és Technológiai Minisztérium) névjegyzéket vezet az iskolavezetői és a szakoktatói tevékenység végzésére jogosultakról. A közúti járművezetők és a közúti közlekedési szakemberek képzésének és vizsgáztatásának általános szabályairól szóló 179/2011. (IX. 2.) Korm.rendelet szerint a nyilvántartott adatokban bekövetkezett változások bejelentése kötelező – amire az érintetteknek az adatváltozást követően legfeljebb 15 nap áll rendelkezésére.

Az adatok aktualizálásának érdekében újonnan létrehozott online felület november 15-én nyílik meg az iskolavezetők és a szakoktatók előtt, akik december 29-ig ellenőrizhetik és aktualizálhatják a névjegyzékben szereplő elérhetőségi adataikat. Fontos, hogy a szakemberek valamennyi elérhetőségi adatot pontosan rögzítsenek a felületen, ahol egyébiránt a szükséges változtatások bejelentésére szolgáló nyomtatványok (Iskolavezetői elérhetőségi adatok bejelentése és Szakoktatói elérhetőségi adatok bejelentése) online kitöltésére és nyomtatására is lehetőség nyílik.

Az iskolavezetői változás-bejelentés ITT, a szakoktatók felülete pedig ITT érhető el.
Ha ön jelenleg képző szervnek nem iskolavezetője, akkor iskolavezetőként ITT, az „Értesítési adatok bejelentése iskolavezetők részére” szövegrész alatti „Bejelentés” szóra kattintva érheti el a felületet.

Az érintettek a jelzett felületekre belépve, azok jobb felső sarkában található „Bejelentés” menüpont alatt az „Új bejelentés”-re kattintva tehetik azt meg, majd a kinyomtatott PDF-et a Vizsgaközpont ügyfélszolgálatain – országszerte – leadhatják.

Az ügyintézők a nyomtatvány átvételekor személyazonosítást végeznek, ezért a nyomtatvány kizárólag személyesen adható le bármely – személyazonosításra alkalmas – okmány bemutatásával.

A beérkező bejelentéseket a Vizsgaközpont továbbítja a névjegyzéket vezető hatóság számára.
A KAV ügyfélszolgálatainak elérhetőségei ITT érhetők el.

RENDKÍVÜLI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT A KÉKSZALAG ELŐTT

Címke: HAJÓZÁS,

2025-ben is extra ügyfélszolgálati napot tartunk Balatonfüreden az 57. KÉKSZALAG előtt, ahol kollégáink segítségével többféle ügyet is intézhet! Július 9-én, szerdán 11:00 és 20:00 között, a KÉKSZALAG nevezési helyszínén (Kékszalag Port, 8230 Balatonfüred, Anna sétány 7.)...

Idén is várjuk hajós ügyfeleinket szezonális ügyfélszolgálatainkon!

Címke: HAJÓZÁS,

Májusban megnyitja kapuit szezonális hajós ügyfélszolgálatunk Balatonfüreden és Kiskörén!  Kollégáink a hajózási szezonban, keddenként 10 és 14 óra között, a Balatonfüredi Yacht Club (BYC)...

Tájékoztatás ügyfélszolgálati nyitvatartásról!

Címke: ÜGYFÉLSZOLGÁLAT,

Ezúton tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy ügyfélszolgálataink 2025. május 1-jén (csütörtök) és május 2-án (péntek) zárva tartanak. A május 17-i (szombat) nyitvatartással kapcsolatos információk az alábbi oldalon érhetők el: KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont...

Hajós okmánycsere a balatonfüredi hajós majálison

Címke: HAJÓZÁS,

A Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont (KAV) is részt vesz az első alkalommal megrendezett balatonfüredi hajós majálison kiállítóként. A rendezvényen a KAV munkatársai a Boat Show-kon és a korábbi balatonfüredi, illetve kiskörei kihelyezett ügyfélszolgálatokon megszokott...